follow hokeh !

Friday, November 30

post yang penuh makna tersirat

bentuk rupa lain2, warna lain2,jenis seluar lain2 pun boleh jadi teman sejati kot..tak kan kita x boleh kan kan kan?

 ku mencari cari 
teman yg sejati 
buat menemani 
prjuangan suci..

uhuk3..sebak pulak dgr lagu ni.. ya! sahabat.kawan etc.. ingt senang ke hahh nak dapat?kalau ada pun belum tentu yg betul2 s'sahabat' kan? tmbah2 dalam diri ini sibuk dgr masalah sana sini.. kalau dulu rasa mcm ade je 'seseorang' kat belakanag.. skrg?huhu..ramai..tapi time nakgi kelas..time tu ramai la berjalan kat belakang.

mungkin dalam sibuk aku ni nak mencari teman sejati(perempuan ok!), aku terlupa,malah langsung x tau apa tu erti sejati..atau mungkin aku juga yg bukan teman sejati yang benar2 sejati buat orang lain.. canner tuu??fikirlah sendiri..masing2 ada otak..opss.. <-- emo lebih ni.. kalau lah time buat feedback stress masa sofskill tadi mmg graf aku naik mendadak  dah ni..silap hari bulan fail terus.

antara sahabat,kawan tu banyak beza nye.. ada yg jenis setakat kawannn je.. time senang gelak sama2..time sedih pulak buat2 la sedih.. erkk..mcm pernah buat!ok!tampar muka sendiri.. dan juga ada yg jenis ada masalah baru lah khabar diterima.perghh.. kalau tak takde nye nak inbox ke pape.. ya! aku mmg la selalu mcm tu.. tapi xde la mcm kauuuuuu kan..hohh.. terase ke? *ambik batal.baling pada kawan*

tempat: rumah pak cik meon
masa:mnjelang senja
(kucing hitam)
1.kawan ke?
=> "jatuh la..jatuhh..dia ni bukan
pandai mcm aku pun..x kemana pun ni"
2.sahabat!
=>boleh!kau boleh punya..kalau
kau boleh berdiri, kita
akan jalan sama2.."so swett.



so,korang yang jadi kawan aku ni mcm mane? korang harap apa yg  aku expect dari korang?urmm..cuma mungkin banglo sebijik,emas 6 ketul, cd doraemon 4  keping ok?..dush3..boleh blah sambil heret tin laaa..haha. ok! xlawak langsung -_-

sebenarnya cukuplah hnya selalu menepati janji..opsss.. (asyik opss je !nyampah)..ok3..serious3..siyehhh ni.. betul..dgn korang menepati janji tu secara x langsung anda akan bercakap benar dan juga anda mungkin akan membuatkanku lebih percaya pada janji2 manismu yg ibarat menanam tebu di bibir pak cik meon belakang rumah anda itu..huhhh.takde lah aku ni macam tempat meluahkan janji2 itu ini ina n so on.. aku yg percaya 120% ni pun frust yg sgt lah menonggeng tertonggeng tonggeng selepas  kau memungkiri nya.. so nebeng.

aku rindu kawan2 kat kampung aku..wuuuuuu..korang mintak ump eh eh eh..boleh la jadi 3 4 serangkai lagi..even aku senior,korang junior la kan.. xde masalahhhh... senior ni la yg akan bantu korang2 jadi taiko kat sini..heeeee...

weheeeee....ponteng tiada faedah nya...walhal ponteng adalah wajib..toink toink!


p/s aku memang x sempurna, so sempurnakan aku..euwwwww

No comments:

Post a Comment