follow hokeh !

Monday, June 25

kmpp ku...1

 
gambar ni je y penuh..senyummmm!


assalamualaikum
okey!
lame da nk write ni,tp asyk lupee je...huhu
n mayb ni post last sal kenangan kat KMPP
lepas ni biar la kngn tu jd ingatan buat kite sume yer(especially wat budak2 k1p1)

mase first day,
mmg debor molep la kan(org kg p bndr),
dub dap dub dap je heart ni
mase proses pndaftaran,
xde laa ssh sgt,
rmai sgt fasi2 y tnjuk jlan(but still sesat),
then ambik kunci,n trus ke blok b1(xsgka plk btuah dpt blok ni)
bermulalah khidupan baru d kmpp...(smgt bkobar kobar kot)hahaha

orientasi sudah,knal2 roomate sudah,classmate sudah,mentor sudah,seronoknye! ^_^

 name sy farhana..asal tranung n boley panggil epa

masuk mggu ke2,mule briefing2,n bljr ..errkk,blajar!
OMG!
ni start nak nangis ni..mase orientasi x smpat nangis coz bsy sesangat
uwaaa...blajar dalam ENGLISH ! cmne anak mak nk survive niiii
mase skolah mnengah,fully malay la wehh!
tambah2 xde kwn lg kan mase tuu..(tadop geng)
hahh,dgn care nk stdy lg x taow,

nak kuar matrik la..mampus la aku,bi da la hancur! jahanam3!!

nangis mmg da jd pkare wajib da dlm diri aku..
setiap hari,comfirm nangis 
n mase first tutorial bio tu aku da cam..erkkk!xtahan3
abis jer tutor,aku jumpe ngn pn fadzillah(xde org nmpak ni)
bgtaow msaalah sbnar..n nangis2
kalau ingt kan malu nye..h0oho..
but,tkjut kot..nmpak garang jer,tp die y nsihat aku..x sume kne blajar kot bi
n die ajr care2 nk blaja kat matrik..okey!alhamdullilahh
da boley senyum sket..tq cikgu...=)

n da trsurat abg fasi kitorang(abg zul) dtg hujung mggu tu
sblum tu ade gk aku gtaow nk kuar matrik..hehe(bcelaru beb!)
mase pgi jumpe di tu,da la sorang2..huhu
(dgn minda x betul,nangis tringat kg,xleh trime kne blja kot english)
terNANGIS plk dpn abg zul...waaa
skali die bg nasihat,brainwash sket2,jtuh lg air mate ni..arghhhh
ape sume ni?? :(
n ade lg junior die kat situ(mase tu da kesah sape budak lelaki ni)
siap basuh kpale otak aku lg..urm..mujarab2
rupenye baru aku taow,sbnarnye sume masalah tuu bnpunce dr

HOMESICK!!!

~kate2 smgt tok sah duk cakap la,bnyakkk
~lagu2 u beri smgt mmg hafal
~mindset pun dipaksa u ubah

tp ade hkmah d sbalik sume ni...
aku jd lebih kuat..yeahh!

                                                                                                                           *to be continue .....


No comments:

Post a Comment