follow hokeh !

Friday, August 3

kad raye utk aku??


nak jgk boleh????


kad raye! kad raye! kad raye!

wahh..sonok nye kalau tibe2 posmen dtg bwk kad raye kan..bukan satu,malah due tige empat laa..dah lame tak rase mende ni..*act bkn dah lame tp x prnah pun*.. bkn sbb ape,xde pun kwn2 jauh yg pos kan kad raye..sume nye dekat2 jer..pakat duk kirim la..tp janji,kalau aku nak bg kad utk dorang,baru dorang akan kasi kad jgk.. *adilkah begituuu??? .tapi takpe..sabaqq ^_^

aku tringat peristiwa mase kat skolah dulu2.. mase tuh dah besar kot..skolah menengah dah..sape la yg mulakan dgn mngeluarkan kad raye,then mula lah..sume pakat ikut,sume pakat duk menjebakkan diri..sape2 nak kluar outing,akan diamanah kan utk beli kad raye.. yg kecik pun xpe kot,asalkan ckup utk satu klas..

pantang ckgu takde la,kitorang sibuk ngn aktiviti masing2..pen kaler2 mula lah bertaburan..utk mncatikkan kad leteww..n ade jgk yg tampal duit seposen.. duit raye la tuu konon nye..hihi

n ade jgk member aku,simple sgt.. dah la krtas a4 yg kaler2 tu mntk ngn kitorang..ingat kan ade krje ape,tp...

eh,kad raye utk aku ke ni??mekasih3..pandai ko buat eh..kratif..lawa nye.. tp mcm knal je krtas ni..grrr

ko punyer..ngee~


LANGKAH 1 : pen n ktas kaler bnyak2

LANGKAH 2 : design ikut suke hati

LANGKAH 3 ; taraa..siap..sape nak???
ok,takpe..aku hargai kot ape yg korang buat buat..* ingat senang ke??..lalala
dah simpan2 beg nak balik,aku trnampak la kad2 raye yg kiut miut ni..aik,mcm mane leh ade kat sini plk ni?? kan dah simpan td..huhu

tgk2 je name,sah! bkn yg aku ler... yg budak laki...cheit! ape daa.. xhrgai betul..kad yg cntik2 dorang bedal je,siap smpan elok2 lg.. ksian kwn aku yg letih metih buat kad utk korang eh..

lain plk ngn kwn pompuan..ni yg leceh.. dgn mnggunakan trademark ko bagi aku, aku bg ko !! untungg..dpt kumpul bnyak.. siap mnunjuk lg..*aku x kot*..:P.. sume tu kngan dulu2 la..lepas habis skolah,tibe je raye,sume gune sms..tak pun tag kat FACEBOOK *tgk!pntg nye fb* . dah x rase lg kseronokan time trime kad dr posmen*agak2 posmen knl x kad raye eh?*

p/s jgn lupe bg kad raye utk aku..6t mintak alamat k..dgn spenuh jiwa raga aku bg..haha.. x baik mintak reply kad eh *alasan

  • kalau ade member aku bace,aku nak tuntut kad ng korang..heee
  • pelisss..sape nak bg kad,tolom jgn malu*tagih nii* :P

No comments:

Post a Comment