follow hokeh !

Friday, August 31

♥ Tuhan Jagakan Dia ♥


     ohh..sayu nye hati...*tetibe je* td trdengar lagu nilam kete,eh mcm prnah dgr la kan..so suuwet lirik die..mcm sayu je dgr..untuk pakwe i?adess..xde la..hehe =.= . betul la kan,kite xtau seksok kite ni ade ke xde kan..buat nye pendek umur,TUHAN JAGAKAN DIA!

~TOLONG jagakan family sy
~TOLONG jagakan sahabat2 sy
~n tolong jagakan mereka2 di luar sn yg menyayangi sy.. =D

  
♥saat tiada lg waktu utk kita♥
♥berjalan seiring♥
♥saat tiada lg waktu buat kita♥
♥brkongsi cerita girang♥
♥cukup sj ku rapatkan jari♥
♥jemariku...menangkupnya..♥
♥lalu mendoakan dirimu..♥
♥dgn cara itu,aku memohon ♥


p/s sape yg bace post ni, percayelah! anda lah org yg sy mksudkan!
*sbb sy tau awk slalu stalk sy!muahaha*
mR a b c d e f
mRs g i j k

1 comment:

  1. salam ziarah.. ^_^. anda boleh buat tempahan MyQalam Quran Read Pen berkualiti tinggi di Muslim Bazaar.
    http://muslimbazaar.mnmall.me/

    ReplyDelete