follow hokeh !

Saturday, December 8

ol about telorrr

jomm..pergi mane ? hupdate belog la..ishhh..  tak kan outing pulak. ok! perli~hahaha

aku tulis belog ni x bermakna aku xde kawan ok..pembetulan pade mind2 korang yg mula fikir -ve tuh..ok3..pada entry kkali ni aku malas nak taip panjang2.. entry kali ni aku dah fikir dari minggu lepas lg kot, tapi sebab busy kan terpaksa la dipendam kan dulu hasrat suci murni aku tuh..huhu..ok3..let's go bebeh..

ol about telor today!huh..die dah start dah... banyak  ni pic yg menarik
.
.
.
.
.
.
.
turun lagi ok
.
.
.
.
.
.
.
.


meratap dengan nasib kawan2 nye yg lain
 
tak sangka dengan nasib mereka yg malang
dah pecah dua..tiada apa yg tinggal.bai dunia~
eksiden kah???
yang depan tu tak sihat..tumpang sedih la kot

menanti ajal di~fuhh

haaa...sape suruh degil.kang dah kene tu..hikhik

ohhh~tanpamuuu

bila2 mase je akan terburai..erkkkk

nenonenoneno...kemalangan maut..mangsa disyaki mabuk~



tak semua orang itu kawan kan?

sorang putih..telur itik kot..gelak3

ni makan dia..gelak la lagi.gelakkk

ohh.. the ugly...kesian
awak awk awak.. lepas ni nak kene masak ape? :P

ouchhh..so suwit mehh..

tido?pun bolehhh~ hati kita tetap sama~

pengorbanan yg jarang sekali kita sanggup lakukan



 okay lah..malas nak cakap banyak la kan.. *malas nak taip*  .. so, perhatikan sekeliling..bukan kita je yang ada kat muka bumi ni..so nak buat sesuatu tu eloklah pandang kiri kanan depan belakang n so on okay? tapi..aku boring!! sabtu ni....! blogwalking la..














2 comments: