follow hokeh !

Tuesday, December 4

sebelum test test test !

uwarghhh..aku memang bodoh! hantuk kepala hantuk kepala.. !

nak cerita kat hang ape msalah aku? mmg tak la kan! baik bagai isi dgn kuku pun aku susah nak cerita.sbb hgpa bkn nak dengar sgt pun.. biarlah belog aku kan..huahuahua.. dah2 daripada hang duk maki hamun belog aku ni, baik hang pergi amik wudhuk ke hape..dapat gak pahala.. biar lah aku dengan belog2 ku ni.. so dgn cara ni aku harap yang aku nak 'bomm' ni baca la eh..!

~ni salah satu cara terapi yg bagus.. bagi orang yg macam aku..ya! aku marah yg x dapat dikesan oleh pancaindera manusia..eh3..macam hantu !hantu langmuir..ehh,tu physical chemistry..~
 ok,berbalik kepada yg asal.. for ur information dearrrrrrr, plis beware..dah lama aku sabar tau.. tunggu habis sem je lagi..ya! mmg la hang tu baik, bla bla bla but not sesuai la dgn aku.. walau pun kita rapat,9rapat ke??) aku x rasa mcm kita bersahabat.. u know whart i mean right?? ok!bila bahasa london i dah mula terabur,gini la jadinya..

ntah la.. malas nak cerita pnjang2..sebab aku harap hang ubah la perangai hang yg x secocok dgn aku.. ok!jadi kawan yg besa2 sudah la na.. aku x snggup lagi.. yeahh..mesti korang nak cakap sbnar nye perangai aku lagi teruk kan? ya!memang! betul doh horrrr..  xpayah bagitau pun aku dah tau.. aku pun x suka ngn perangai aku..

salah satu nya adalah sgt bergantung harap..maybe ada yg x selesa..eeeuuwww.. x syuke3..haktuihh.!

kalau minggu bnyak test ni bnyk bergantung pd org teruk la kak oi.. lagi mnyampah orang tengok..alahai.. sebab tu jgk aku bnyak makan hati nih..dush3..hati masak kicap betul.kalau orang x nak tolong mula lah... nak 'bomm' sana sini.. heyyy heloo cik epal..awak ingat awak tu sape hahh?? "saya orang la"jawab cik epal.. kebommmmm... satu lagi status naik kat facebook.

dah3.. malam ni test.esok test.. mula bersedia untuk bertempur ya! ingat.! jgn nak brgantung sgt pd orang ni...orang yg berjaya itu bilamana dia telah bangun dari kejatuhan yg lepas.. mean, dia tak duduk kat situ sampai tertidur dan x bangun2... ingat! orang yg jatuh tu juga mmpunyai semangat yg luar biasa brbanding orang yg x jatuh2.. lebih mghargai apa itu kemanisan dalam kejayaan.. renung2 kan dan selamat beramal..erkkkk


#kalau aku x bercakap tu,mean aku tengah marahh!..

No comments:

Post a Comment